Thursday 19 March 2009

BERAKHIRNYA CUTI SEKOLAH

Cuti sekolah telah berakhir- meninggalkan kenangan yang paling indah untuk saya dan anak2. walaupun cuti kali ini saya dan suami tak sempat membawa mereka ke mana2, namun saya berpuashati kerana berpeluang menjadi ibu 'mithali' (perasan) walaupun sekejap. Anak2 pun berpuashati dapat menghabiskan masa bersama kami- abahnya membawa mereka pergi bermain bowling, kami pergi minum malam bersama dan ia berakhir dengan menghadiri program motivasi Fareha.



Namun dalam kesedihan saya untuk mengakhiri cuti sekolah ini, saya juga berasa gembira pada waktu ini kerana Puteri saya kembali bersekolah bersama saya di sini. Saya menghantarnya ke TADIKA UiTM pagi tadi. Dia sungguh gembira dapat berjumpa dengan kawan-kawan lamanya, berjumpa cikgu baru dan paling penting dapat bersama kami - abah dan mamanya!

Semoga Puteri selesa dengan sekolah barunya..Saya berazam untuk menjaga Puteri sebaik yang mungkin...kerana dia ....PUTERI...

No comments:

Post a Comment