Monday 1 March 2010

BOSAN

I'm not in a good mood today. Rasa macam malas nak bercakap dengan orang. Dalam hidup ni, kadang2 kita baik dengan orang, orang dengki dengan kita. Jadi terlalu baik pun susah, terlalu nakal pun susah. Rasa2nya kita kena jadi orang yang baik tapi kena tahu menjadi nakal (sikit2) dalam situasi tertentu. Hehehe...


Saya rasa dengan umur yang semakin meningkat ini, diam itu lebih baik. Saya tak suka bercakap atau menengking orang, sebab tu saya jarang marah (walau dengan pembantu rumah). Saya akan biar aje dan perbaiki sendiri keadaan. Sebab bila saya marah....jeng..jeng..jeng..saya tak nak cakap akibatnya. Allah saja yang tahu...Hehehe..(Jangan salah sangka, saya tak akan bomohkan orang! ).


Apa2 pun, walau dalam keadaan apa sekalipun, saya tetap percaya pada nikmat Allah.

No comments:

Post a Comment