Friday 19 March 2010

FACEBOOK

Agak lama juga saya tak 'update' blog. Mungkin kesibukan kerja dan keluarga (anak2 cuti sekolah) membuatkan saya kekeringan idea untuk menulis. Atau juga, sekarang ni saya lebih suka melayari "facebook" yang telah menemukan saya dengan ramai kawan2 lama yang mengembalikan ingatan ke masa lalu.

Melayani "facebook" kadang2 membuatkan hati terhibur kerana wujud interaksi dengan kawan2 yang dah berpuluh2 tahun tak berjumpa (kawan masa sekolah rendah pun ada). Hebatnya kawan2 saya...ramai yang dah jadi orang2 besar (kalau tak pun, married to orang2 besar!) Dengan "facebook" lah saya bertemu kembali dengan guru2 yang pernah mengajar saya semasa di MRSM dulu. Mengenangi dan menghargai mereka sesuatu yang amat menyentuh perasaan!

Apa2 pun saya gembira dengan kehidupan sekarang. Dapat mengembalikan persahabatan yang telah lama "terjarak", dapat berjumpa dengan kawan2 lama yang rupa2nya ramai yang ada di sekitar Shah Alam...semuanya kerana "facebook".

Terima kasih pada kawan saya, Zuriati yang membantu saya membuat facebook! Hehehe..

1 comment: