Monday 22 February 2010

UJIAN

Minggu ni minggu untuk "Test 1" bagi pelajar2 kampus Alamanda. Seperti biasa, saya tetap datang pagi, keluar rumah pukul 6.30 pagi (sebab takut jem). Ujian akan bermula jam 9.00 pagi hingga 11.00 pagi. Kurang sikit stress hari ni sebab hanya invigilate saja. First paper hari ni, ECO 162 (Microeconomics). Paper saya. Melihat keadaan pelajar yang kusyuk menjawab soalan, saya harap mereka mendapat keputusan yang baik. Tengahari saya pulang ke fakulti, menyiapkan kerja2 yang sedia ada di sana(prepare untuk subjek di fakulti, marking kuiz untuk kelas bachelor degree di fakulti).

Rabu ni pula saya akan mengadakan ujian 1 untuk pelajar2 bachelor degree di fakulti (subjek Monetary Economics). Harap2 mereka dah bersedia. Semoga mereka terus berjaya.


No comments:

Post a Comment