Thursday 25 June 2009

RUMAH BARU

Hari ini ke Shah Alam. Dah berjanji dengan suami untuk bertemunya kerana dia nak bawa saya melihat rumah yang dijangka akan dibelinya untuk kami sekeluarga nanti. Sampai di Shah Alam dalam pukul 2 petang, saya ke ofis suami, menunggunya bermesyuarat sehingga jam hampir 5.30 petang. Masa 3 jam yang ada saya habiskan dengan membuat 'marking' peperiksaan akhir Intersessi. Alhamdulilah...hampir siap.

Sebaik tiba di rumah yang dijanjikan dalam pukul 5.45 petang, hati saya terus tertarik. Inilah rumah yang saya idamkan selama ini. Walaupun mungkin ia tak seluas rumah yang kami miliki sekarang, tapi ia cukup menarik. Senang cerita, inilah rumah idaman saya!

Saya berdoa agar impian kami untuk memiliki rumah ini dimakbulkan Allah dan saya juga berdoa agar segala urusan untuk pembelian rumah ini dipermudahkan Allah. Semoga rumah "baru" itu nanti menjadi titik bahagia untuk kami memulakan kehidupan baru di tempat baru deengan rasa yang penuh syukur dan penuh dengan keberkatan dan rahmat Allah. Amin..

No comments:

Post a Comment