Monday 22 June 2009

HAPPY FATHER'S DAY

Semalam adalah Hari Bapa. Hari untuk kita semua mengucapkan sayang dan terima kasih kepada bapa, ayah, abah yang disayangi. Sebenarnya, rasa kasih dan sayang itu bukan hanya boleh diucapkan pada hari semalam sahaja..malah setiap hari. Rasa kasih dan sayang kita pada bapa yang telah berkorban tenaga membesarkan kita, bersusah payah mencari sesuap nasi untuk kita haruslah diucapkan setiap saat, setiap detik, setiap masa..walaupun di dalam hati.


Abah adalah orang yang telah banyak berkorban untuk saya dan adik2, malah untuk kami sekeluarga. Pengorbanan abah tidak mungkin mampu dapat dibalas walau dengan duit ribuan ringgit. Abah tetap abah..tetap unggul dan istimewa dihati saya...


Tahun ini, saya rasa Hari Bapa lebih bermakna. Melihat sendiri anak2 mengucapkan Selamat Hari Bapa pada abah mereka, membuatkan saya terharu. Dakapan Fitri terhadap abahnya sebelum suami menaiki bas ke Shah Alam membuatkan saya rasa terharu dan bahagia dengan kasih sayang mereka.


Semoga kasih sayang ini bukan hanya untuk Hari Bapa, tapi untuk setiap hari, setiap detik dan setiap ketika...Amin.

No comments:

Post a Comment