Wednesday 5 May 2010

MUSIM PEPERIKSAAN

Sudah lama saya tinggalkan blog dan facebook. Semenjak menumpukan perhatian pada kesihatan saya, keluarga, tugas2 saya sebagai pensyarah, kesempatan untuk saya menulis blog dan melayari facebook hilang terus. Lebih2 lagi bila peperiksaan sudah bermula. 5 kali 'invigilation', menyudahkan pemeriksaan kertas2 jawapan akhir pelajar dan rawscore yang belum sempat lagi siap menyebabkan masa saya untuk 'bersantai' sangat terhad.

Hujung minggu pula saya akan luangkan masa untuk keluarga, suami dan anak2. Bangun semula pukul 2 atau 3 pagi untuk menyambung 'marking'. Hari ini saya ada sedikit masa untuk 'update' blog. Ada 1 lagi 'bundle' yang perlu saya semak. Harap2 siap esok. Kena siap esok sebab dateline 'due' hari ni.

Dalam kesibukan peperiksaan, ada banyak perkara yang berlaku, ada berita gembira yang saya terima. Saya harus bersyukur pada Allah yang kurniakan saya segala2nya. Saya beritahu suami, "Abang, tadi tergerak nak SMS abang, thank you for being my husband. " Dan saya pun terus bercerita kenapa saya rasa macam tu....Semoga Allah terus memberikan saya dan keluarga dengan rahmat dan nikmatNya.

1 comment:

  1. Tahniah kerana mendapat suami yang baik.Kak yati kenal dia sejak dia berkawan dengan husband kak yati di UUM.

    ReplyDelete