Sunday 9 May 2010

MOTHER'S DAY

Hari ini awal pagi kami dah bangun. Kalau ikut jadual, kami akan menghantar Ika dan Aiman untuk acara sukan di Kompleks Sukan Negara Panasonic, Seksyen 21 sebelum 7.30 pagi. Jadual tersebut terbatal bila Ika lambat bangun. Selepas solat subuh, suami dengan internetnya, dan saya pula membaca akhbar semalam yang belum sempat dibaca, Ika dan Aiman masuk sambil mengucapkan "HAPPY MOTHER'S DAY, MAMA..!" Terharunya saya menerima pemberian anak2. Walaupun hanya sekuntum bunga tetapi 3 keping kad dari 3 orang anak (termasuk baby, yang ditulis oleh Ika) membuatkan saya menitiskan airmata.

Di sini saya tuliskan ucapan2 yang ditulis oleh 3 orang anak2 saya.

Dari Aiman:

" Kepada Mama yang tercinta (ada simbol 'love'). Mama, terima kasih sebab menjaga abang uda sampai besar. Mama, mamalah ratu hatiku. I love you so much. (simbol 'love')"

Dari Ika:

"Daripada Ika untuk Mama tersayang. Adik sayang mama. I love you mama. Selamat Hari Ibu mama. Mama, maaflah sebab adik tak dapat masuk kelas Baiduri, tak buat mama gembira. I love you so much."

Dari Baby, Ika dan Aiman:

" Kepada mama tercinta dan tersayang. Mama...terima kasih sebab jaga kitorang sampai besar. Mamalah ratu hatiku..."

"Tiada apa yang dapat mama ucapkan...I love you sayang....."

No comments:

Post a Comment