Sunday 24 January 2010

SATU MINGGU YANG PENAT

Dah lama tak update blog. Agak sibuk sikit minggu ni. Hari Ahad lepas hantar Fitri dan Fareha balik ke Segamat selepas 2 hari bersama. Mereka balik ke sini hari Jumaat lepas. Seronok dapat berjumpa dengan anak2 tersayang. Macam biasa, bila nak hantar ke stesyen bas, saat yang paling membosankan! Kali ni saya menangis juga, tapi di dalam hati. Saya kena rasional dan positif..mereka pulang untuk belajar, menimba ilmu, mungkin di tempat yang lebih baik dari apa yang saya boleh berikan kepada mereka bila mereka bersama saya. Hanya doa sahaja yang dapat saya iringkan, semoga Allah mudahkan perjalanan mereka.

Minggu ni agak sibuk sikit. 2 hari saya di fakulti, ada "vetting" untuk kertas peperiksaan akhir. Oh...sungguh memenatkan, sakit mata, sakit kepala! Hari Jumaat kelas macam biasa. Saya sepatutnya harus ke Kem Perkasaan dan Motivasi, anjuran fakulti bagi staf yang baru di fakulti. Malangnya saya tak dapat nak turut serta memandangkan saya harus membawa Baby ke pediatrician untuk pemeriksaan.

Semoga minggu akan datang menjadi lebih baik dan ceria..!

No comments:

Post a Comment