Thursday 31 December 2009

SEMOGA BERJAYA

Hari ini 31 Disember saya hantar ayong dan kak ngah pulang ke Labis. Pertama kali menghantar anak di stesyen bas, pertama kali melepaskan anak2 menaiki bas untuk pulang semula ke sekolah dalam perjalanan yang agak jauh..satu perkara yang amat menyentuh perasaan.


Pagi2 saya ambil Zarina untuk menemani saya menghantar anak2. Kurang sikit rasa sedih melihat anak2 dalam bas, menghilang dari pandangan bila ada kawan kat sebelah.. Tiba di seksyen 17, suami pun sampai. Naluri seorang ayah melihat pemergian anak2..saya tahu perasaaannya, terharu seperti saya.


Pukul 2.30 petang, kak ngah call, katanya dah ada dalam kereta atuk. Hmm..leganya hati saya. Allah mudahkan perjalanan mereka..tanpa ada halangan dan rintangan. Semoga mereka akan terus bersyukur dengan rahmat Allah ini.


Untuk anak2 mama...semoga kalian berjaya menghadapi liku2 hidup ini dengan penuh kekuatan dan ketabahan. Doa saya agar anak2 saya akan terus berjaya dan lebih berjaya walaupun tanpa mama dan abahnya di sisi...


No comments:

Post a Comment