Tuesday 1 December 2009

HARI PERTAMA

Hari pertama melapor diri di UiTM Shah Alam saya ditemani Zarina dan suami. Zarina juga sama2 melapor diri di kampus Shah Alam. Lepas melapor diri dan menguruskan beberapa perkara, saya ke kampus Alamanda pula. (Nota :Sebenarnya saya ditempatkan di kampus Alamanda). Perjalanan ke Alamanda mengambil masa dalam 30 minit, itupun jam 11 lebih, tiada kesesakan jalanraya yang teruk. Berjumpa En Khalid (bekas AR Johor) untuk melapor diri. Seronok. Saya telah mendapat beberapa maklumat tentang kursus2 yang saya akan ajar pada semester hadapan daripada Koordinator Ekonomi Shah Alam. Lega rasanya...

Saya bersyukur setakat hari ini Allah mempermudahkan segala urusan saya. Hari ini saya belajar mencari jalan ke Alamanda. Esok saya akan memandu sendiri ke Alamanda (ditemani suami..hehehe..suami ambik cuti untuk mengajar dan menemani saya ke Almanda).

Semoga perjalanan saya selepas ini akan selalu dipermudahkan...Amin...

No comments:

Post a Comment