Monday 5 April 2010

41 TAHUN

Hari ni birthday saya yang ke 41 tahun. Orang kata, life begins @ 40. Iya ke..? Apa2 pun, saya rasa birthday tahun ni very special. Suami buat kejutan, sambut birthday saya di Sahara Tent semalam. Siap ada lagu Happy Birthday lagi berkumandang di seluruh restoran tu. Sebaik aje habis lagu, baby pulak sambung nyanyi..disambut tepukan pelanggan2 di situ.

Usia yang semakin bertambah ini menunjukkan masa yang terlalu hampir untuk kita pergi meninggalkan dunia ini yang penuh dengan keindahan dan kenikmatan. Saya memohon agar Allah merahmati hidup kami, menjadikan saya seorang yang tabah dan kuat, serta dipenuhi dengan kasih dan sayang.

Untuk suami dan anak2 tersayang...Mama love you....You all are so special to me...!

2 comments:

  1. Salam.

    Happy birthday, semoga Zuraidah, En Khairul dan seisi keluarga sentiasa mendapat kerberkatan dan maghfirah...

    Selalu baca blog ini, tapi baru ni tergerak untuk post comment...

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday To U..wish u all the happiness..
    Semoga dalam rahmat Allah selalu..

    ReplyDelete